Godsbanen - Åbne Scene
Hvordan kan interaktive medieoplevelser designes og udvikles med nye målgrupper, nye branding muligheder og ny forretning for øje?
Det spørgsmål stiller vi skarpt på under SPOT Interactive Conference den 1.maj i Aarhus. Vi lever i en verden fuld af nye og spændende teknologier, som hele tiden ændrer vores medieadfærd. Nye interaktive medieformater vinder frem og dermed nye muligheder for at nå slutbrugeren på alternativ og engagerende vis. Det stiller for eksempel sine krav til hvor tids storytellers, som ikke blot skal være kreative i forhold til det enkelte produkt. De skal i stigende grad også håndtere en bredere indflydelsessfære og tænke som designere for at sikre, at den enkelte ide er konsistent og fungerer på alle stadierne frem mod og væk fra det enkelte produkt.
Hvad
På SPOT Interactive Conference kan du opleve succesfulde internationale og danske forretningsfolk fra mediebranchen præsentere cases, dele ud af erfaringer og komme med nye perspektiver på content marketing og audience engagement m.v.
For hvem
Digitale indholdsproducenter, reklame-, kommunikations- og marketingsbranchen, brand managers, innovation managers, udviklere og alle, der interesserer sig for og forholder sig til, hvordan man designer og udvikler interaktive medieoplevelser og når nye målgrupper.
Det får du
- inspiration til, hvordan interaktive medieoplevelser kan designes og udvikles med nye målgrupper, ny indtjening, nye branding muligheder og services for øje
- konkrete eksempler på, hvad der rører sig på den interaktive scene
- nye perspektiver på content marketing og audience engagement
- god indsigt samt do’s & don’ts fra erfarne forretningsfolk på området
- værdifuld networking og sparring med ligesindede
Program
SPOT Interactive konferencen foregår på engelsk og består af en række talks, en paneldebat, en best practice case og korte dynamiske sneak peek præsentationer inspireret af Pecha Kucha formatet. I den kommende tid vil vi løbende offentliggøre flere navne og føje dem til programmet.
Welcome
09.00: Ankomst, registrering og morgenmad
09.30: Velkomst og introduktion
The consumers of tomorrow
09.45: ”Perform or perish! How digital is transforming…”
10.15: ”Re:Mix: Audience behaviour & fan culture”
10.45: Pause
11.15: ”Passionate LEGO fans…”
New Nordic Interactive
11.45: Sneak Peek Interactive
12.45: Frokost
Shake your moneymaker
13.45: “From analogue to digital business models…”
14.15: ”Creative Guy vs. Business Guy”
14.45: Pause
Fit for fight – handling the broader remit
15.15: ”Handling the broader remit…”
15:45: Panel Debat: “Handling the broader remit…”
Out of the box interactive
16.15: “The next big thing…”
16.45: Wrap up, Paul Tyler
17.00: The End… Let’s have a glass of wine!
Talere
Læs om talerne her.
Hvor
Åbne Scene, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus C
Billetter
SPOT Interactive er en del af SPOT Festivalen 2014, og du får derfor sammen med konferencedeltagelsen også adgang til masser af god musik og film på SPOT i dagene 1-4.maj.
Billetpris fra den 11. april frem til og med den 27. april: DKK 1245 + gebyr
Prisen for konferencebilletten er inklusiv morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe under konferencen samt adgang til resten af SPOT festivalen i dagene 1.-4.maj 2014.
#Hashtag
Snak med på de sociale medier før, under og efter konferencen via hashtagget #SPOTinteractive.
Vi har oprettet konferencen som en begivenhed på facebook, så du løbende kan følge med i opdateringerne og se, hvem der ellers kommer. Du tilmelder dig her.
Arrangører
SPOT Interactive Conference er arrangeret af Shareplay i samarbejde med SPOT festival og Internet Week Denmark.