Torsdag den 1. maj kl. 9.45 – 10.15, Aabne Scene, Godsbanen
På denne session vil deltagerne få:
- en rejse gennem de vigtigste digitale forbrugertrends, som transformerer forbrugeradfærd nu og i løbet af de kommende 12 måneder
- altsammen bakket op af eksempler på brands og bureauer, som allerede tager disse trends i brug
- et rammeværktøj som hjælper til bedre at forstå nye adfærdsmønstre og forventninger til det digitale – bliv din egen “trend watcher”!
David Mattin
David Mattin er Head of Trends & Insights ved trendwatching.com og har over 12 års erfaring med at skrive og tale om teknologiske, sociale og kulturelle forandringer. Efter at have fået sin universitetsgrad i historie fra Cambridge University begyndte David’s karriere på The Times, hvor han skrev om livsstil, kultur og forretning. Siden da har hans journalistik inden for forretning, innovation og trends optrådt i alt fra Fast Company over the Guardian til Google Think Quarterly. Også som en erfaren broadcaster har David skrevet og præsenteret aktuelle dokumentarer for BBC Radio 4. Og sidst men ikke mindst har han rådgivet om forbrugerindsigt og innovation for brands som BMW, Ray-Ban og Johnnie Walker. I dag er David ansvarlig for at tænke trends på tværs af freemium og premium content ved trendwatching.com.
Twitter: @DMattin
Sponsor