Fredag den 2. maj kl. 10.00 - 13.00
Godsbanen - Vogn 2

Med et uendeligt univers af indholdproduktion, platforme og forbrug står reklamebureauerne i dag overfor konstant foranderlige omgivelser med nye forretningsmodeller og måder at håndtere deres arbejde. Der er en udvidet indflydelsessfære, som der skal tages højde for, og fokus er mere end nogensinde før på, hvordan man overlever morgendagens forandrede landskab. På denne workshop vil Cliff Fluet guide reklamebranchen gennem en ny verden af brand content, talent kuratering, opdagelse og data.

 

Nogle af de væsentlige ting, som vil blive berørt på workshoppen er:

  • Hvordan vil reklamebureauer overleve som kuratorer af tredjeparts indhold?
  • Brands forlanger stadig større indsigt og ansvar vedrørerende data – hvordan opnås dette?
  • Med egne lønninger under pres, hvordan går du da fra at “sælge” dine bedste ideer til at blive IP ejer og licensudbyder af rettigheder og formater som andre producere.

 

For hvem

Reklamebranchen

 

Workshop leder

Cliff Fluet har været juridisk rådgiver inden for musikbranchen i mere end 10 år. I 2006 blev han partner i et af verdens højst rangerede advokatfirmaer, Lewis Silkin LLP. Her leder han afdelingen Digital Media & Branded Entertainment, hvor han repræsenterer nogle af verdens største brands inden for mobil- musik-, og radiobranchen.

Cliff er desuden direktør i rådgivningsvirksomheden Eleven, der beskæftiger sig med ”disruptive” forretningsmodeller inden for digitale medier, sport og film. Cliff brænder først og fremmest for at arbejde med nye forretningsmodeller og ophavsrettigheder.

Twitter: @Fflic

 

Hvor

Vogn 2, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus C

 

Tilmelding

Workshoppen er gratis, og du tilmelder dig her

 

Arrangører

Workshoppen præsenteres i et samarbejde mellem SPOT festivalen, Shareplay og Internet Week Denmark.

Internet week dk   Shareplay_Logo_Black_CMYK [Converted] copy