Fredag den 2. maj kl. 12.30 - 13.15
Radisson - Lokale I

Nylancerede The Nordic Playlist sigter efter at fremme nordiske acts gennem anbefalinger fra andre kunstnere og kuratering. Ud fra det vil et ekspertpanel diskutere værdien i kurateret indhold og playlister – med hensyn til markedsføring og distribution af musik, automatiserede playlister kontra den menneskelige indblanding samt spørgsmålet: Er streamingservices de nye smagsskabende blogs/radiostationer?

Henning Fuhrbach: Head of Music, Piranha (DE), Jonas Kleinschmidt: musikredaktør, WiMP, Emilie Snellman: Client & Marketing Manager, Scandinavia, The Orchard, Cathrine Rodalgaard, Social Media Manager, DR Musik Web.

Moderator: Francine Gorman: redaktør, The Nordic Playlist (UK)

Præsenteres af NOMEX

 

Emilie Snellman har ansvar for det skandinaviske marked hos den digitale distributør The Orchard. Hendes rolle er bl.a. at planlægge og lede digitale kampagner for lokale og internationale artister. Hun er også manager for The Orchards store skandinaviske gruppe af indie labels: Hybris, Cosmos Music Group, Tigerspring m.fl.