Promus inviterer til “Tarantino & The Music – a case-study of the music supervision process behind movies like “Kill Bill” I + II, “Pulp Fiction”, “Inglourious Basterds”, “Jackie Brown” & Oscar-belønnede “Django Unchained” – fortalt af music supervisoren bag filmene, Mary Ramos fra Saturday Music, Los Angeles!

Man kan mene om Quentin Tarantinos film, hvad man vil – men musikken er ikke til at komme udenom. Få instruktører har brugt musikken som stemningsskaber så resolut som ham. Tænk bare på “Pulp Fiction” og “Jackie Brown” hvor man næsten oplever filmene som “billed-track” til musikken.

Derfor er det med stor glæde, at Promus kan invitere til “best-practice case-study” på netop arbejdet med musikken og filmene, når vi byder velkommen til Mary Ramos fra Saturday Music i Los Angeles, der sammen med Holly Adams fra Arts & Recreation – også i Los Angeles – vil fortælle om deres mangeårige arbejde med music supervision for Quentin Tarantino.

“Tarantino & The Music – a case-study of the music supervision process” finder sted fredag 2. maj, fra 14.30 – 15.15 på Radisson Blu.

 

”Tarantino & The Music” er arrangeret af Promus med støtte fra Statens Kunstfond og Dansk Musik Forlæggerforening, og med hjælp fra Manfred Zähringer/Iceberg Music Group og Sanne Abildgaard Rud/Crunchy Tunes. 

dmff

 

statenskunstfond

promus