Billetsalgsstarten til SPOT Festival 2014 er lige om hjørnet, og i den forbindelse er Billetnet
indtrådt som ny sponsor og samarbejdspartner for festivalen, som foregår 1.-4. maj 2014 i Aarhus.
Aftalen gælder ikke blot sponsorat af festivalen – SPOT Festival vil også få gavn af Billetnets store kontaktflade og netværk, når det gælder vidensdeling inden for musikkens verden samt beslægtede kultur- og teknologi-områder. Bl.a. i forbindelse med SPOT Festivalens seminar-program.
– Vi har haft et meget fint og spændende udviklingssamarbejde med Safeticket. Men nu ser vi frem til at etablere et stærkt og nyttigt samarbejde med Billetnet og prøve kræfter med de muligheder en stor international platform kan tilbyde. Billetnet har ved siden af sit sponsorat tilbudt sig som samarbejdspartner, når det gælder øget vidensdeling og knowhow til gavn for musiklivet. Dette positive håndslag om at være med til at løfte SPOT tager vi med glæde imod, siger SPOT Festivalens leder Gunnar Madsen.
Jakob H. Lund, adm. direktør for Billetnet, siger:
– Vi er utrolig glade for samarbejdet med SPOT Festivalen. Udover det åbenlyse billetsalg ligger samarbejdet med SPOT Festivalen i helt naturlig forlængelse af vores strategi og målsætning: Billetnet er og vil være en aktiv del af musikbranchen, en synlig aktør – der medvirker til åben dialog og sammen med andre aktører tager ansvar for udvikling af ideer, tanker og redskaber, for eksempel til opsamling af yderligere data og indsigt på området. Med aftalen med SPOT Festival kan vi således glæde os over endnu en mulighed for at være der, hvor musikken spiller. Jeg er sikker på, at vi med vores viden og erfaring – udover at sælge billetter – kan bidrage med konstruktive tiltag og i øvrigt være medvirkende til at sætte spot på nogle af de områder, som arrangører, spillesteder og andre i branchen i fællesskab kan samles om.
Billetsalget til SPOT Festival 2014 starter snarest – følg med på www.spotfestival.dk og
www.facebook.com/spotfestival.