Godsbanen - Perron 2
Fantastisk indhold og en kreativ content marketing-strategi er ikke nok i sig selv. Undersøgelser viser desuden, at ca. 90 % af befolkningen shuffler mellem enheder, når de forbruger indhold, skal afslutte et køb eller færdiggøre en handling online. Som indholdsproducent må du derfor acceptere, at du ikke har kontrol over, hvor, hvordan og i hvilken kontekst brugerne tilgår og konsumerer dit indhold.
På denne workshop introduceres COPE-modellen, og det demonstreres, hvorledes internationale og danske kunstnere, medier og virksomheder former indhold efter distributionsmodellen under princippet om “Create Once, Publish Everywhere”, så det fungerer i mange kontekster på mange devices.
For hvem
Redaktører, journalister, plannere, brand managers og content marketing specialister m.v.
Workshop leder
Kristoffer Okkels er digital forretningsudvikler hos nordens største digitale bureau, Creuna, hvor han beskæftiger sig med strategi- og konceptudvikling på baggrund af en bred teknologisk viden og en dyb forretningsmæssig indsigt. Kristoffer har tidligere været digital chef hos kommunikationsbureauet Datagraf Communications og forretningsudvikler hos konsulenthuset Innovation Lab.
Hvor
Perron 2, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus C
Tilmelding
Denne workshop er gratis, og du tilmelder dig her
Arrangører
Workshoppen præsenteres i et samarbejde mellem SPOT festivalen, Shareplay, Internet Week Denmark og Creuna.