Fredag den 2. maj kl. 13.00 - 16.00
Godsbanen - Perron 2

Fantastisk indhold og en kreativ content marketing-strategi er ikke nok i sig selv. Undersøgelser viser desuden, at ca. 90 % af befolkningen shuffler mellem enheder, når de forbruger indhold, skal afslutte et køb eller færdiggøre en handling online. Som indholdsproducent må du derfor acceptere, at du ikke har kontrol over, hvor, hvordan og i hvilken kontekst brugerne tilgår og konsumerer dit indhold.

På denne workshop introduceres COPE-modellen, og det demonstreres, hvorledes internationale og danske kunstnere, medier og virksomheder former indhold efter distributionsmodellen under princippet om “Create Once, Publish Everywhere”, så det fungerer i mange kontekster på mange devices.

 

For hvem

Redaktører, journalister, plannere, brand managers og content marketing specialister m.v.

 

Workshop leder

Kristoffer Okkels er digital forretningsudvikler hos nordens største digitale bureau, Creuna, hvor han beskæftiger sig med strategi- og konceptudvikling på baggrund af en bred teknologisk viden og en dyb forretningsmæssig indsigt. Kristoffer har tidligere været digital chef hos kommunikationsbureauet Datagraf Communications og forretningsudvikler hos konsulenthuset Innovation Lab.

 

Hvor

Perron 2, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus C

 

Tilmelding

Denne workshop er gratis, og du tilmelder dig her

 

Arrangører

Workshoppen præsenteres i et samarbejde mellem SPOT festivalen, Shareplay, Internet Week Denmark og Creuna.

Creuna_Logo_C        Internet week dk  

 

Shareplay_Logo_Black_CMYK [Converted] copy