Hvordan kan interaktive medieoplevelser designes og udvikles med nye målgrupper, nye branding muligheder og ny forretning for øje?

 

Det spørgsmål stiller vi skarpt på under SPOT Interactive, som består af hhv. en konference den 1.maj, en række workshops den 2.maj og en række konkrete cases, som vækkes til live på SPOT Festivalen i dagene den 1.-4. maj.

Vi lever i en verden fuld af nye og spændende teknologier, som hele tiden ændrer vores medieadfærd. Nye interaktive medieformater vinder frem og dermed nye muligheder for at nå publikum eller slutbruger på alternativ og engagerende vis. På SPOT Interactive kan du opleve succesfulde internationale og danske forretningsfolk fra mediebranchen præsentere cases, dele ud af erfaringer og komme med nye perspektiver på content marketing og audience engagement m.v.

 

For hvem

Digitale indholdsproducenter, reklame-, kommunikations- og marketingsbranchen, brand managers, innovation managers, udviklere og alle, der interesserer sig for og forholder sig til, hvordan man designer og udvikler interaktive medieoplevelser og når nye målgrupper.

 

Arrangører

SPOT Interactive er arrangeret af Shareplay i samarbejde med SPOT festivalen og Internet Week Denmark.

 

#Hashtag

Snak med på de sociale før, under og efter SPOT Interactive via hashtagget #SPOTinteractive