Torsdag den 1.maj kl. 13.45 – 14.15, Åbne Scene, Godsbanen

Indholdsindustrien kan nå en uendelig stor mængde af forbrugere på tværs af flere platforme i nye og skalérbare formater ved brug af innovative monitoreringsstrategier og programmer. Den nye generation af tilgængelige platforme fostrer et uendeligt univers af indholdsproduktion, forbrug og ikke mindst nye forretningsmodeller for indholdsproducenterne. Med udgangspunkt i musikindustrien og den smertefulde transition, der har fundet sted her, vil Cliff Fluet i denne session fokusere på nogle af de forretningsmodeller inden for interaktive medieoplevelser i dag, ligesåvel som han vil komme med inspiration og eksempler på nye forretningsmodeller, der virker, samt det modsatte.

 

Cliff Fluet

Cliff Fluet har været juridisk rådgiver inden for musikbranchen i mere end 10 år. I 2006 blev han partner i et af verdens højst rangerede advokatfirmaer, Lewis Silkin LLP. Her leder han afdelingen Digital Media & Branded Entertainment, hvor han repræsenterer nogle af verdens største brands inden for mobil- musik-, og radiobranchen.

Cliff er desuden direktør i rådgivningsvirksomheden Eleven, der beskæftiger sig med ”disruptive” forretningsmodeller inden for digitale medier, sport og film. Cliff brænder først og fremmest for at arbejde med nye forretningsmodeller og ophavsrettigheder.

Twitter: @Fflic

 

Sponsor

DJBFA_logo_rgb MED ekstra titellinje